Blogkute

  • Trening EMS

    Trening EMS pobudza do pracy mięśnie poprzez ich elektrostymulację od lat stosowaną w fizjoterapii. Praktykowany jest na siłowniach, w salonach odnowy biologicznej oraz w klinikach rehabilitacyjnych. Dzięki tej nowoczesnej technologii redukcja tkanki tłuszczowej i modelowanie sylwetki nie musi być okupione hektolitrami potu. Trening z elektrostymulatorem EMS buduje siłę, poprawia wydolność organizmu, oraz redukuje cellulit szybciej niż tradycyjne ćwiczenia.

    Trening EMS, czyli Electrical Muscle Stimulation, to ćwiczenia fizyczne wykonywane z użyciem nowoczesnej technologii elektrostymulacji mięśniowej. Trening polega na aplikacji na ciało osoby trenującej specjalnych elektrod, przez które podczas zabiegu przebiegał będzie impuls elektryczny. Wykorzystujemy w tym celu specjalny kombinezon, który przede wszystkim nie krępuje ruchów podczas ćwiczeń. W trakcie treningu stymulowane są m.in. mięśnie brzucha, klatki piersiowej, pośladków, grzbietu, odcinka lędźwiowego, pleców oraz ud. Dzięki stymulacji wszystkich mięśni jednocześnie trening EMS przynosi niesamowite efekty w krótkim czasie. Ponadto przyspiesza metabolizm, łagodzi bóle pleców oraz poprawia samopoczucie.

    Przed przystąpieniem do treningu EMS, wykonujemy analizę składu ciała, a trener dobiera nam odpowiedni rodzaj ćwiczeń, które dopasowane są do naszej kondycji oraz celów treningowych, które chcemy uzyskać. Każdy impuls nadawany jest z inną częstotliwością dobraną do odpowiedniej grupy mięśniowej. Impulsy wytwarzane podczas treningu mają takie parametry, jak impulsy generowane przez ludzki mózg, więc są całkowicie nieszkodliwe, bezpieczne dla zdrowia oraz – co bardzo ważne – bezbolesne. Trening EMS nie obciąża stawów i może być wykonywany bez względu na wiek i płeć osoby ćwiczącej.

    Sprzęt do EMS jest w stanie wygenerować ponad 100 razy więcej napięć mięśni w porównaniu do konwencjonalnego treningu personalnego. Właśnie dlatego 20-minutowa elektrostymulacja mięśni treningiem EMS zastępuje 3-godzinny trening na siłowni. Zaledwie jedna sesja tygodniowo pozwala osiągać rezultaty, które są widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania tego treningu.

    Tagi:

0 comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *